mortill2

Alla inlägg under september 2012

Av Therese Andersson - 5 september 2012 09:02

Höll på att blåsa bort när vi gick för att lämna C på "skolan". Men hem kom vi och nu har jag precis ätit min frukost kesoknäcke och proviva! Magen är nöjd och då är jag nöjd!
N ligger i babygymmet och oratarför fulla muggar, tror vi ska äta lite gröt nu. Hon älskar gröt med mangopure i. Skönt att vara igång med lite mat nu istället för bara ersättning.
Ojoj rösten höjs på henne, maaaaam är det enda man hör;)

Av Therese Andersson - 4 september 2012 17:15

Så här mysigt har vi det när vi lämnar/hämtar storebror på "skolan".
Det är så underbart att kunna ha henne så här nära. Passar på medans hon är så liten, tiden springer iväg.
Om man bara kunnat få den att sakta ner lite....

Av Therese Andersson - 4 september 2012 14:13

Hur tusan får man tiden till det?
Är inte C tjurig och tvär så är det N som kräver all uppmärksamhet!
Hur gör ni?
Och hur tusan får ni så mycket att skriva om? Haha!
Jag kanske skulle ha hetat trista morsan istället;)

Men nu är iallafall sommaren slut och jag välkomnar hösten med öppen famn. Stora mysiga stickade tröjor och Boots och min nya jacka som förhoppningsvis anländer snart!
Och varför inte lite tända ljus framför tvn med sin kärlek!

Om jag ska dra helgens resa till Göteborg i korta drag så har den varit superbra! Vi har varit på universeum och kikat på dinosaurier och massa olika djur, Liseberg var ju ett måste, avenyn bjöd på lite shopping och god mat och för att inte tala om hotellet! Ett mycket bra hotell med nära avstånd till allt!
Tack lina för en mycket bra helg med trevligt sällskap!

Just i detta nu så är C precis hemkommen från skolan och är redo för lite mellis i köket, Nellie sover (äntligen) och jag, ja jag väntar på Patrik så vi kan fixa lite grejer till Nellie's rum.

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards