mortill2

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Therese Andersson - 2 oktober 2012 10:01

Wow, tiden springer iväg, det var ett tag sen jag skrev ser jag nu.
Men tiden finns inte då man måste hålla igång med båda barnen från när man öppnar ögonen tills det att de ska sova, och då är jag helt slut istället.

Charlie har studiedag idag och imorgon från skolan och får då stanna hemma hos mig och lillasyster.
Så idag är planerna att vi ska ta det lugnt nu på fm för att sedan gå till Charlies gamla dagmamma som han slutade hos före sommaren! Hon ringde igår och undrade hur det går för Charlie i skolan och så bestämde vi oss för att stanna till där efter lunchen och fika lite. Charlie blev superglad när jag berättade att jag pratat med kicki!

Tanken är att jag ska passa på att göra lite ärenden på stan då också när vi ändå befinner oss där. Men jag har ju en son med intresset noll för stan.
Så vi får se hur det slutar:)

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards