mortill2

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Therese Andersson - 11 oktober 2012 21:46

Jag & Nellie påbörjade våran förmiddag med våra härliga och fina vänner.

En fika väntade hemma hos Jessica & Elvira tillsammans med Ylva & Tova.

Så härligt att få vara med och se alla framsteg som alla gör.  Nellie är minst i gruppen och den som inte riktigt börjat ta sig framåt ännu,men hon är på god väg. Men detta leder ju oftast till att det är hon som blir lämnad ensam på filten medan de andra småtjejerna drar iväg på upptäcktsfärder. Men min lilla tjej kan snart följa med de stora tjejerna. Jag bör nog bara njuta av att hon inte är mellan golv och tak ännu;)


Vi hann med en fika med väldens godaste kladdkaka.(btw Jessica, jag bara måste bara ha receptet) och såklart en efterlängtad förmiddagskaffe på det, de klunkar man hann dricka bland barnskrik och matning.

 När klockan började närma sig 13 var det dags för hämtning av storebror och vi fortsatte ner mot stan för ett besök hos Myrorna. Hittade dock inte det jag var ute efter men en klänning till N och en leksak till C och så 3 små söta silverbrickor att ställa glas,ljus eller vad man nu känner för på. (bild kommer imorgon)


Nu kikar jag på "Hela Sverige bakar", blir så sjukt sugen på att ha ett kafferep här hemma med sju sorters kakortema. Vem vill komma?;)


Bilder på världens finaste tjejer...


                



Av Therese Andersson - 11 oktober 2012 08:10

Går upp efter att ha fått sova hela natten kollar mig i spegeln och de mörka ringarna under ögonen är borta.
Då vet jag att jag haft en god natts sömn!
Charlie åkte precis med Patrik till skolan. Skönt att få hjälp ibland med lämning, för det brukar bli så stressigt med matning, påklädning och upp och ner med vagn.

Medans Charlie är i skolan idag så ska jag och Nellie ta en låång promenad för att sedan gå hem till fina Jessica och Elvira för en fikastund! Ylva & Tova skulle också komma dit. Hoppas bara Anna & Astrid hinner dit innan vi måste gå för hämtning av C i skolan! Det är så bra att jag & nellie har alla dessa fina tjejer.
Tack för att ni finns i våra liv!<3

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards