mortill2

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Therese Andersson - 7 augusti 2012 12:32

Vi har haft en mysig förmiddag tillsammans med Anna & Astrid på öppna förskolan Fenix. När vi kom dit var tyvärr båda Nellie & Astrid hungriga så vi fick sitta i ett litet mysigt rum och lyssna på de andra när de hade sångstund, nästa gång får vi försöka passa in det bättre:)
Träffa lite andra mammor där från våran facebookgrupp härifrån Norrköping. Hoppas vi ses snart igen tjejer!

Nu är vi i Linköping för en tur in på biltema och förhoppningsvis Ikea;)

Puss på er...

Av Therese Andersson - 7 augusti 2012 08:30

Har varit vaken nu i ungefär 1 timme, men vi ligger fortfarande kvar i sängen och gottar oss!
Charlie kom in rätt snart efter att vi vaknat och ville mysa lite med sin lillasyster. Och han är ju så snäll och varsam med henne, han är väldens bästa storebror till henne.

Tyvärr kan vi inte lugga här och dra oss alldeles för länge till, ska nämligen gå till Fenix öppna förskola idag tillsammans med Anna & Astrid för lite sångstund och bebismys!

Återkommer om det senare under dagen!

Ha en bra dag nu allihopa!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards