mortill2

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Therese Andersson - 14 augusti 2012 22:03

Haft en jätte härlig dag ute i stugan tillsammans med min familj, min bror Daniel & hans tjej Moa!
Vi började besöket med en fikastund i solen och sedan tog vi båten till Stora bosön en bit ifrån udden! Där passade Patrik,Charlie och Moa på att bada medans min bror tyckte vattnet var för kallt, så med andra ord är han är badkruka! Men hey det ligger väl i släkten då jag är likadan! Badar hellre i havet utomlands;)

Grillning stod på schemat innan vi skulle fara hem till Norrköping igen.
Men medans karlarna skruva ihop patriks nya grill så gick jag och Moa in i skogen på svampjakt, hittade litegrann men jag tror vi viftade bort mygg och spindelnät mestadels av tiden.
När vi kom tillbaka så var det dags att börja grilla köttet.
Och mat hade vi nog till ett helt kompani:) grillat grillspjut och flankstek,potatissallad,sallad, halloumi och majskolv:) mumma!

Nu är vi hemma, barnen sover och vi borde nog göra detsamma.
Morgondagen blir lugn för nellies skull, hon har fått ta in mycket nytt idag!


Av Therese Andersson - 14 augusti 2012 10:04

Då var det dags för en dag ute i stugan! Första båtturen för Nellie och första turen ut dit för mig nu i sommar.
Patrik har spenderat mycket tid för ute pga utbyggnaden som snart är klar.
Så nu ska jag få se hur det ser ut, har ju visserligen sett på bild men det är ju inte riktigt samma sak!:)

Bilder bjuder jag på snarast, vi sitter i bilen Påväg till båtbryggan nu....

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards