mortill2

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Therese Andersson - 9 augusti 2012 17:43

Charlie har precis kommit hem från sin mormor & morfar, de har varit på tivoli och kk-joggen och massa annat!
Han kom hem med en massa saker de både köpt och vunnit!
Han gav lillasyster ett rosa gosedjur.
Till sig själv hade han en hatt,stor ballong och massa gosedjur!

Nellie låna ballongen och gillade att hålla i den! Såg så gulligt ut då ballongen är större än henne själv;)

Nu bär det av till norsholm för firande av svärfar:)

Av Therese Andersson - 9 augusti 2012 17:11

Ni skulle bara veta vilken lycklig tjej har är. Var nyss med i en utförsäljning av Buppa Brand saker på nätet! Fort som tusan gick det men jag fick det jag var ute efter, uppdaterade sidan varje minut i ca 10 min tror jag, haha!
Men vad här man inte om man vill ha något!
Det blev iallafall 2 superfina filtar (värde 300:-/st) för 75:-/st & 1 åkpåse (värde 999:-) för 250:-......

Vad tycker ni?

Av Therese Andersson - 9 augusti 2012 08:41

Gårdagen gick i shoppingens tecken, herregud pengarna bara flög hit och dit!;)
Nä men mkt av pengarna spenderades på netonnet! Vi följde med Patriks farfar då han ville ha en ny tv! Slutade med att han köpte en 43 tums samsung tv! Så nu är han värre än oss som "bara" har 42:)

Jag kikade även på höstskor och hittade väl några stycken men inga som jag direkt fastnade för tyvärr.
Men jag får väl ta en runda här i stan och kika lite!

Nu blir det till att göra sig iordning för en tur ner till öppna förskolan Fenix idag igen!:) ska ta med mig systemkameran tror jag:)

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards