mortill2

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Therese Andersson - 10 augusti 2012 22:10

Vilken mysig dag vi har haft idag. Vi har kikat på apor,ormar,surikater,krokodiler ja alla dess olika djur.
Pernilla hade lite nyfikna apor runt omkring sig när hon fotade och tillslut hade hon tre stycken på sig! Jag hann få ett foto på en nyfiken apa iallafall.
Lagom med folk var det också, barnen var i pigga och glada fram tills hungern började krypa fram, då började tjatet. Så till slut gick vi och åt så barnen vart lugna igen. Ett tag iaf....
Hann med en tur till sandviksbryggan i Kolmården för lite glass i solskenet.

Nu sitter vi hemma och har nyligen ätit Flankstek och rotfrukter i ugn.
Tv:n visar vingar av glas, hur mkt jag än gillar filmen så är jag så trött och vill bara sova!

Bjuder på bilder från Kolmården
(ber om ursäkt om kvalitén är dålig)

Av Therese Andersson - 10 augusti 2012 09:59

Men den här gången tar vi något närmre! Sitter i bilen påväg till Kolmården. Fast denna gång endast tropicariet tillsammans med Pernilla,Sophie (Nellie's fastrar) och Sophie's son oliver!

Tror att Barnen är mest spända över att se hajarna (igen) hehe!

Återkommer senare!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards