mortill2

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Therese Andersson - 4 juli 2012 23:46

Nu är vi hemma sen ungefär 2 trimmar tillbaka, Charlie kunde somna som en lycklig kille.

Han har spenderat kvällen tillsammans med sin mormor och mig på Djulö Herrgård. Där var det Allsång nu ikväll

och den stora artisten var Sean Banan. Gissa om det var mycket barn där?

Charlie sjöng med och dansade och vi köpte en sean banan t-shirt och en poster som Sean banan senare skrev autograf på.

När Charlie stod i kö för autografen så var han så nervös. Väl där framme visste han inte riktigt vad han skulle säga eller göra min lilla sötnöt. Men en stolt kille gick därifrån med ett leende på läpparna.

Han gjorde high five och tog ett kompiskort som nu hamnar på väggen brevid hans Mojjekompiskort=)


                   


                  

                                               En stolt Charlie och Sean "Den förste" Banan


Nellie fick spendera kvällen tillsammans med sin morfar och Patrik. Laite övertrött när vi kom och var redo för hemfärd,sån tur var så somnade hon som en stock i bilen.


                                         Mammas gull

                  

Av Therese Andersson - 4 juli 2012 17:12

Då var äntligen dagen med stort D här, som Charlie har väntat! Sitter i bilen Påväg till Katrineholm så han får se Sean Banan! Återkommer ikväll med bilder och uppdatering om dagen:)

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards