mortill2

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Therese Andersson - 10 juli 2012 22:20

Vilken tjej, nu är hon jättestark i nacken. Som vi har tränat hon och jag.

Nu ska vi bara få till det där med att vända oss, men ingen stress över det.

Hon får gärna dra ut på det en liten stund till.

Nu ligger hon och sover,säkerligen för natten, blir väl att hon vaknar vid 5-6 för lite mat.

Där brås hon något enormt på sin bror, han sov nämligen också hela nätterna.

Ja, jag är nog en bortskämd mamma egentligen.

Men det blir nog vad man gör det till. Jag är ju inte en sån här mamma som inte springer in till barnet

direkt när det skriker,utan väntar ett litet tag för att se om barnet somnar om. (beror ju självklart hur barnet skriker,det hör man ju).


                                  

                                 (suddig bild dock)

Av Therese Andersson - 10 juli 2012 21:58

Tog en sväng till Mirum Galleria i Hageby med Patrik och Nellie för lite småshopping och lite fika nu på em.

Blev en god räksmörgås att avnjuta.


Nu ikväll har jag haft lite smyckesverkstad här hemma.

Vad kan man göra av detta då?


        


Resultatet blev ett armband....


         

Av Therese Andersson - 10 juli 2012 15:29

Har beställt en förstoring på detta fota som ska pryda våran vägg i sovrummet.

Har så många foton som ska upp på väggarna men denna bild älskar jag.

Dels har jag några bilder som ska upp på Nellie´s vägg på henne själv.

Men ska spara en plats åt nästa fotografering som Pernilla ska göra (Nellies faster),

Bäst att passa på nu när hon fortfarande är liten och nu speciellt när hon fått starkare nacka och kan ligga på mage.

Blir nog ett antal bilder på Charlie med, han är minsann inte rädd för att stå framför kameran som sin mor.

Men han blir ju iallafall bra på kort det lilla charmtrollet.


Vad tror ni om detta foto?


 

Foto:Pernilla Andersson

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards