mortill2

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Therese Andersson - 25 juli 2012 20:46

Dagen gick fort men nu är vi ändå äntligen påväg hem.
Värmen var det största problemet, både barn och vuxna blev tagna av solen varma strålar!
Barnen var på helspänn när de visste att de skulle få träffa Pippi och Emil i Lönneberga och ni må tro att de sken upp. Hann se teater hos hos båda två och även en liten bit av Ronja Rövardotter!
Mycket folk att trängas med men vad gör det!
Tack finaste Hanna,Emil,Thristan & Thexas för att vi fick vara erat resesällskap! Även om det sluta lite tvärt med en övertrött & övervarm Nellie.
Kram till er!

Av Therese Andersson - 25 juli 2012 09:11

Nu är bilarna packade och både vi vuxna och barn ser fram emot en trevlig dag i Astrid Lindgrens värld.
Skönt att vädret är med oss och att barnen är snälla ( än så länge ).

Charlie ser fram emot att träffa Pippi Långstrump och Emil i lönneberga. Det är nog dem som han känner bäst även om han sett lite av Lotta på bråkmakaregatan,alla vi barn i bullerbyn och Ronja rövardotter:)

Återkommer med uppdatering under dagen.

Vilket är erat bästa minne från Astrid Lindgrens Värld?

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards