mortill2

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Therese Andersson - 18 juli 2012 23:11

Haft en liten shoppingdag idag i Katrineholm. Lite kläder till Nellie har införskaffats och finfina blommar till balkongen. Stod och fixade iordning i våran nya väggampel som tyvärr inte kunde komma upp nu ikväll utan får sin rätta plats imorgon då den behöver skruvas upp. Bild bjuder jag på när den är uppe.

Annars har det varit en riktigt lugn dag som nu avslutas med slapp i soffan framför So you think you can dance.

Sen är det godnatt..

                       

Av Therese Andersson - 18 juli 2012 10:46

                             Ängelnallen Kaitlyn

 


Kaitlyn är en härligt mjuk nalle med vingar från Bukowski Design.
Kaitlyn skyddar sin ägare från allt ont.


Denna söta lilla nalle fick Nellie igår av sin mormor & morfar.

Hur gullig som helst. Du hittar Kaitlyn & andra fina Burowski nallar här.

Av Therese Andersson - 18 juli 2012 06:59

Vaknar av att min mor kommer med Nellie som sovit hela natten från kl 22-06.30 mellan dem. Mamma var nog lite chockad över att lillfröken är så snäll och sover hela nätterna! Många som undrar hur vi gör...men hur ska vi veta, vi har bara lyckats helt enkelt;)
Nu är hon nyäten och nybytt så nu gosas det för fullt, det lär väl snart komma ut en kille från sitt rum som också vill gosa ner sig här imellan oss och titta på Bolibompa.
God Morgon!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards