mortill2

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Therese Andersson - 7 juli 2012 22:47

Denna dag har gått i ett och väldigt snabbt dessutom.Har hunnit med att shoppa på Ikea, städa undan, plockat iordning i Nellie's rumså det är nästan klart nu! Vårat vardagsrum är det endast ett vinställ som saknas. Skönt att veta att det snart är klart. Tyvärr kan jag inte bjuda på bilderna som jag tagit för nu bloggarjag genom mobilen och får inte in bilder där ännu:/Förhoppningsvis kommer det funka snart.Ni får titta in imorgon och kika på bilderna. Nu väntas lite kvällsmys med mannen:)

Av Therese Andersson - 7 juli 2012 10:26

Här blev det visst sovmorgon för oss, Charlie kom in som förväntat till oss bara för att säga god morgon och att han tittar enstund på någon film och Nellie vakna till kl 7 för mat men sover fortfarande efter det! Men nu känner jag att det är dags att göra något av denna lördag, så upp och fixa iordning det sista i lägenheten.Sen kan jag förhoppningsvis dela med mig av lite bilder på våran lägenhet!:)Men först frukost...god morgon!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards