mortill2

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Therese Andersson - 9 juni 2012 22:50

Vilken lyckad lördagkväll detta blev. Blev tacosrester till kvällsmat och en riktigt dålig film som går på tv nu ikväll.

Men nu kastar jag in handduken och hoppar in i duschen innan det är läggdags.

Tröttheten kom som ett paket på posten, tackar för den. Jag som tänkte vara uppe tills Nellie ville ha lite mer mat innan natten. Men som vanligt hinner tröttheten ifatt.


Men imorgonbitti blir det upp rätt skapligt för att packa väskor och göra oss iordning för att spendera en dag på Kolmårdens Djurpark med barnen. Mysigt med en liten söndagsutflykt med familjen.


Lyfter på hatten och säger godnatt.

Av Therese Andersson - 9 juni 2012 15:55

Är det inte så? Anlände för någon timme sedan hos mor och far!Endast över dagen stannar vi pga att vi skulle hämta hem Charlie dåhan varit här sedan i onsdags!:)Han stormtrivs hemma hos sin mormor och morfar, det busas hela tiden.Visst jag tycker också om när han är här för då vet jag att han får den där extraompysslingen. Men bäst är det nog när han är hemma och myser med oss.:)Ska hinna med att hämta upp lite kläder och se om några av vännerna är hemma innan vi åker hem.Men nu mammas mat, mums!

Av Therese Andersson - 9 juni 2012 09:52

Okej, det här var ett tag sen. Känner mig lite rostig för nu var det ju ändå ett tag sen jag blogga senast.Men nu när tiden finns för att kunna skriva mer om vad som händer i vardagen så ska jag ge det en chans.Ska låta er få läsa om min underbara familj som består av min sambo Patrik och mina barn Charlie (5 år) & lilla nytillskotteti familjen Nellie (7 veckor) och hur våran vardag ser ut. Har precis dragit igång med min smyckestillverkning också och lägger ut lite bilderdå och då.Hoppas ni vill följa med och se hur familjen Anderssons vardag egentligen ser ut.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards