mortill2

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Therese Andersson - 14 juni 2012 18:24

Har precis bokat in för annons i tidningen och vi valde denna bild=)

Så håll kolla på tisdag i tidningen....


 

Av Therese Andersson - 14 juni 2012 13:55

Ikväll har jag lovat Charlie att vi ska ha en myskväll. Vi är ensamma ikväll då Patrik åker ut till stugan för att fortsätta bygga. Så vi tar fram glassen och slår oss ner i soffan framför Alvin & gänget 3.

Och eftersom han ska till sin far i helgen så kan vi inte ha något fredagsmys därav torsdagsmyset.

Jag vet någon som inte kommer klaga ikväll....


 

Av Therese Andersson - 14 juni 2012 11:15

Härligt, då gick man igenom besiktningen denna gång också.

Men jag måste erkänna en sak,doktorn var rätt trevlig ändå. Man tänker inte så klart under själva förlossningen tyvärr.

Så jag får väl ta tillbaka det jag skrev innan.


Men eftersom jag gick igenom besiktningen så ska jag nu bara vänta på min nybeställda bikini så ska jag börja simma för att träna upp muskler och självklart hjälpa min kropp att förlora lite överflödigt fett;)

och så kan jag äntligen ut och springa. Något som jag verkligen längtat efter.



Av Therese Andersson - 14 juni 2012 08:30

Den frågan ska jag få svar på nu. Åker upp till sjukhuset nu för ett återbesök.

Eftersom Nellie blev utdragen med sugklocka så ska läkaren som drog ut henne och sydde mig

göra kontrollen, han var ju inte min favorit direkt.

Han var uppe i mitt ansikte och sa till mig hur jag skulle andas hela tiden.

Och berättade att smärta är något som inte finns. Vad fan var det jag kände då? :)

Återkommer senare med svar om jag gått igenom denna besiktning.

Ska bara upp i den där hemska gynstolen igen, ucsh..


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards