mortill2

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Therese Andersson - 11 juni 2012 22:03

Måste ju visa upp bilden som gjorde min dag igår.

Lyckades fota En av zebrorna på kolmårdens djurpark.

Resultatet blev detta.


 

Av Therese Andersson - 11 juni 2012 21:22

Började dagen med stress,stress och ännu mera stress. Vi vaknade sent och hade 1 timme på oss att göra oss iordning och 10 min innan vi skulle gå ut ville lilltjejen ha mat minsann.

Men ut kom vi tillslut och mötte upp Hanna och Theo för en promenad runt strömmen, vilket är otroligt mysigt.

Sedan upp till dagmamman för att hämta upp charlie tillsammans med Lina som kom dit ungefär samtidigt.

En liten mysig fika intogs på Cafe Kuriosa (vilket jag starkt rekomenderar).

Nu borde jag gå och hjälpa min fina sambo att packa då vi får nyckeln till nya lägenheten redan om 1 vecka.

Men det flyter på rätt bra, och vi har många fina vänner som sagt att de gärna hjälper till.

Och hjälp tror jag minsann behövs då det ska målas och bäras.


 

Fina Lina på Cafe Kuriosa

Av Therese Andersson - 11 juni 2012 20:53

   


Charlie och jag sitter och kikar fotbollen en stund.

Lovade honom det,men snart är det läggdags för han ska vara hos dagmamman tidigt imorgonbitti.

Men han tycker ju att det är så kul att titta.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards