mortill2

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Therese Andersson - 13 juni 2012 22:12

Idag startade rean i vissa butíker i stan. Var nere tidigt för att hinna med att se lite av vad som erbjöds,

och innan alla andra kommer för att trängas.

Hittade 2 par byxor,2 bodys och en supersöt mössa till Nellie.

Charlie får hem paket på posten snart med massa t-shirts.=)


Idag var det sista dagen för Charlie hos sin dagmamma, han är nu en stor kille som börjar 6års-klass i höst.

Så nu har han "sommarlov" och kommer spendera dagarna ihop med mig och Nellie.

Var riktigt sorgligt att säga hej då till dagmamman och det tyckte nog hon med att det var.

Alla barn hade kramat om Charlie och sagt hej då och så hade de avslutning med lite glasskalas ute i solen.

Vet dock inte riktigt om Charlie fattar att han inte ska gå till henne något mer,försöker sitta ner och förklara för honom men han är mest spänd för skolan i höst.

Charlie köpte en Tackblomma och hade med sig en skyddsängelberlock som jag gjort till henne vilket hon verkligen uppskattade, Charlie fick välja färg till ängeln och valde självklart sin favoritfärg grön.

Här ser ni resultatet av smycket.


 



Av Therese Andersson - 13 juni 2012 07:46

Här steg vi upp 05.45 då en liten Nellie valde att äntligen vakna.

Med äntligen menar jag att hon sovit sen klockan 22.30 igårkväll och åt

sista gången vid ca 19.30

Trött liten tjej verkar det ha varit.

Alla var utvilade så vi passade även på att bada lilla fröken coh det gillades nog idag,

för det var minsann inget skrik alls.

Efter bad la jag ner henne i sängen en stund igen och det tog inte många minuter

innan hon låg och sov igen....


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards