mortill2

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Therese Andersson - 29 juni 2012 17:29

Idag kom Charlie hem en snabbis ifrån sin far som han spenderar veckan hos!Han hade varit på stan och ville köpa en present till mig tydligen för jag fick ett fint rosa nagellack av min fina lillkille. Han är så fin min lilla Charlie.Är halv utan er mina fina barn, älskar er Charlie & Nellie

Av Therese Andersson - 29 juni 2012 01:32

Herregud vad dagarna bara susar iväg, var det inte måndag nyss?Ber om ursäkt om jag inte uppdaterar så bra just nu, men det finns lite andra saker att pyssla med. Vi börjar komma iordning i nya lägenheten nu, bara barnens rum som ser ut som kaos men innan söndag så ska det nogCharlies rum vara klart iaf. Vi var på Ikea igår och shoppade loss, det blev en stor garderob till Charlie och litemattor, stolsdynor och ramar men mycket annat hamna i vagnen också:)Imorgon fortsätter vi att plocka i lägenheten och så ska jag försöka hinna med att få lite solsken i ansiktet!Nu vakna Nellie, dags att ge henne lite mat:)Sen är det dags för mamman i huset att sova..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards