mortill2

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Therese Andersson - 12 juni 2012 21:51

Fullt upp hela dagen lång. Så här ska dagarna se ut hela tiden, gillar när det händer saker runt om en.

Började med att hämta Charlie hos dagmamman för näst sista gången innan han slutar hos henne, känns i hjärtat måste jag meddela. Men han börjar ju bli stor min Charlie det är ju bara att inse.


Sedan var det inplanerat för en promenad/fika med Anna & Astrid, två nyfunna vänner, en vardera till mig och Nellie:)

Så vi traskade bort till Strömmen för en fika på färgargården och lite mat till småtjejorna. 

Sedan vart det en promenad för att få bort så mycket som möjligt av fikan,men det gick ju inte undan direkt.

Det där är konstigt att man ska fika med folk så fort man är mammaledig, någon mer som känner igen sig kanske?

Tips mottages gärna om vad man kan hitta på förutom promenader.


Vi bestämde iaf idag att nästa gång vi ses blir det Picnic i parken tillsammans med alla barn.

Lite grillning och mys i solen. Det är inte dumt det.


                     

Anna & Astrid            Söta Astrid         Mitt lilla hjärta     Mitt stora hjärta      Strömmen


Vi avslutade dagen med att barnens mormor kom på besök under kvällen, längtade lite efter charlie

och Nellie skulle jag tro....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards