mortill2

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Therese Andersson - 17 juni 2012 22:42

Då var man hemma i Norrköping igen då. Det visade sig att frysen stått öppen hela helgen så det var is överallt och mycket som var upptinat, var ju inte riktigt vad man ville avsluta söndagen med.

Det enda positiva med det var en storrensning innan flytten.


Vi syndade nu ikväll med lite pizza och godis när vi kom hem, tyvärr lockar inte godis lika mycket som förr, så jag får bara i mig några enstaka bitar. Det är ju gott men det är fortfarande väldigt sött. Tänk vad en graviditet kan göra!

Jag kunde inte äta/dricka något sött under graviditeten och det visade sig ju vara en bra grej då jag bara gick upp 3-4 kg.


Lite bilder från helgen...


     

                   Söta Lilla Celia och hennes Fina mor Jessica       

                                     

                                        Nellie och kusinen Alice


Av Therese Andersson - 17 juni 2012 11:20

Imorgon får vi äntligen nyckeln till nya lägenheten! Då är det dags att börja flytta över lite kartonger som står i lägenheten och färg ska inhandlas!Ska bli kul att börja måla nu. Ha någonting att göra om dagarna.Men vilken skillnad det kommer bli att få ett till badrum ich ett sovrum till, det gör nog väldigt mycket!Jaha, vi befinner oss fortfarande i Katrineholm ett tag till iallafall. Hemfärd ikväll då jag får hem mitt stora hjärta som har spenderat helgen hos sin far och Patrik som kommer hem från stugan. Hoppas han kan börja koncentrera sig på lägenheten nu.Bilderna jag lovade er igårkväll får vänta tills ikväll då min minneskortläsaren inte funka hemma hos min mor och far. Så ikväll ska ni få lite av helgens bilder.Nu ska jag ta och ringa min son!...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om mitt liv som mamma till mina två underbara barn Charlie(född-06 och Nellie (född-12).
Följ min familjs vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards